Sportieve dagbesteding met huiswerkbegeleiding.

Bij InnSpire begrijpen wij maar al te goed dat opgroeien en alle prikkels niet makkelijk zijn en dat ouders met alle werkdruk niet altijd in de gelegenheid zijn om de zorg na school in goede banen te leiden.

Bij InnSpire bieden wij pedagogische ondersteuning als uw kind moeite heeft om aansluiting te vinden bij leeftijdgenootjes, huiswerkbegeleiding en sporten onder toezicht van een instructeur. Uw kind kan na schooltijd één tot vijf dagdelen gebruikmaken van de Sportieve Naschoolse Dagbesteding van Stichting InnSpire.

Een rustige, positieve omgeving.

Begeleiders bieden uw kind opvang in kleine groepen in een prettige sfeer, met duidelijkheid en regels. De samenstelling van de groep is wisselend. Doel is enerzijds het verantwoord bieden van ontspanning en sociale activering waarin zoveel mogelijk rekening wordt gehouden met de behoeftes en mogelijkheden van de jongeren en anderzijds huiswerkbegeleiding.

Hierbij aandacht voor werken aan huiswerk én aan vaardigheden die bij elk vak van pas komen. Zoals plannen, samenvatten, structureren en zelfstandig werken. Je maakt bij ons je huiswerk in een kleine groep en in een rustige, positieve omgeving.

Be with someone who wants to see you grow.

– Toni Payne

Voordelen

• Jongeren hangen niet op straat rond
  • Leuke positieve omgeving die jongeren aanspreekt
  • Huiswerk is klaar voor volgende les
  • Sporten verhoogd zelfvertrouwen en lifestyle
  • Sociale contacten

Meld je aan!

Vul onderstaand formulier in en wij nemen z.s.m. contact met u op!